Семінар вчителів англійської мови.
Освіта майбутнього: інновації, технології, натхнення13:54 17.06.2025
Семінар вчителів англійської мови.
Освіта майбутнього: інновації, технології, натхнення13:54 17.06.2025
Семінар-практикум вчителів фізичної культури, предмета «Захист України» та основ здоров’я
27 травня 2025 року на базі ЗЗСО І–ІІІ ступенів с. Луги відбувся семінар-практикум ТМФ учителів фізичної культури, основ здоров’я та предмета «Захист України» Богданської територіальної громади на тему:14:57 30.05.2025
Семінар шкільних бібліотекарів
Бібліотека – море книг,10:20 07.05.2025
09:20 28.04.2025
Результат вибору підручників для учнів 3 класу
12:02 22.04.2025
Результати вибору підручників для 8-ого класу
10:29 10.04.2025
Відпочинок дітей у таборі «Арніка»
09:35 08.04.2025
Результат вибору підручників для учнів 1,2 класу
09:42 01.04.2025
Семінар-практикум для вихователів.
“Креативність - це звичка, а найкраща креативність -10:21 26.02.2025
Семінар директорів та заступників директора з основної діяльності.
НУШ СТЕМ ОСВІТА. Робоча взаємодія вчителів та директора закладу 11 січня 2025 року на базі ЗЗСО І-ІІІ ступенів с. Богдан відбувся семінар ТМФ директорів закладів освіти та заступників директорів з основної діяльності ЗЗСО Богданської долини у формі круглого столу на тему «НУШ СТЕМ ОСВІТА. Робоча взаємодія вчителів та директора закладу», в якому взяли участь 11 учасників. Мета семінару: набуття теоретичних знань та практичних навичок щодо формування команди в закладі освіти як необхідної складової управління НУШ. Під час зустрічі було обговорено питання: хто може працювати освітнім мененджером і що саме він має робити. Перш за все тому, що раніше нічого навіть схожого не існувало. Із 2020 року в Україні є професійний стандарт вчителя. Тривалий час побутувала думка, що директор — це найбільш успішний та досвідчений учитель. Але наразі очевидно, що такий педагог повинен мати й низку інших компетенцій. Директор закладу Абеле С.І. провела дискусійну гру «Три капелюхи мислення», метою якої було розглянути одну і ту ж проблемну ситуацію з трьох незалежних одна від одної точок зору, розглянувши найактуальніші на даний час проблеми для освітян, а саме: чи повинен учитель вести батьківські та учнівські групи; чи може директор, заступник або вчитель під час воєнного стану й дистанційної роботи закладу освіти перебувати за кордоном тощо.09:20 13.02.2025